Mayoral

Medzi naše ďalšie obľúbené značky sa dostala detská kolekcia Mayoral. Je vkusná a trendy s nádhernými detailami. Je pomerne drahá, preto väčšinu kúskov kupujem až po sezóne. Ale niekedy jednoducho neodolám a vyberiem niečo aj z aktuálnej kolekcie. Ako napríklad túto sukničku a podkolienky. Kiarkina babina tiež zbožňuje ich kúsky a tak veľa kúskov dostáva Kiarka aj od nej, nakupuje ich v kamenných obchodoch z aktuálnej kolekcie. Ja nakupujem prevažne cez internet, aj keď u nás na Slovensku nemajú svoj vlastný e-shop. Ich kúsky predávajú viaceré internetové obchody. Ja som si obľúbila jeden z nich a keďže som zatiaľ bola vždy spokojná, dokonca nadmieru, tak vám ho odporučím. Mayoral oblečenie nakupujem cez internetový obchod M-shop. Už pri registrácii získate 10% zľavu, majú obrovský výber, niektoré kúsky a veľkosti skladom, niektoré na objednávku. Pri vecičkách na objednávku počítajte s dobou dodania cca 1 mesiac. Pri nákupe nad 50 eur a platbe vopred máte poštovné zadarmo. Majú aj vecičky posezónne vo výpredaji, tam môžete získať kúsky za fakt super ceny. Majú to pekne rozdelené na novú kolekciu a výpredaj (posezónne kúsky alebo oblečenie z minuloročnej kolekcie). Iné internetové obchody to majú pokope a teda oblečenie z minuloročnej kolekcie predávajú skoro za plné ceny. Aj pre toto som si obľúbila práve tento obchodík. Môžete si dať poslať vecičky aj na dobierku. Ja som prvýkrát objednala vecičky na dobierku a keďže som bola spokojná, tak som už ďalšie objednávala s platbou vopred. A v čom ma ale riadne prekvapili? Pri platbe vopred mi vždy pribalili darček, niekedy dokonca darčeky v podobe nejakých kúskov Mayoral. A poviem vám, že s tým som sa ešte nikdy nestretla pri žiadnom internetovom obchode. Nikde o tom ani nepíšu, takže neviem, či to robia vždy, alebo len pri určitej výške nákupu, alebo vyberajú náhodne. Ale každopádne si ma tým získali, aj keď som nikdy nič neočakávala. A toto ma fakt veľmi milo prekvapilo a potešilo! S veľkosťami sme zatiaľ nikdy nemali problém, všetko super sadlo, aj keď som kúpila väčšie, aby jej to dlhšie vydržalo. Kiarka má na sebe napr. sukničku vo veľkosti 116 a bundičku vo veľkosti 104. Suknička má regulovateľný pás, takže bez problémov môže nosiť už teraz. Bundičku sme kupovali už minulý rok, nosila ju ako 3-ročná a teraz ako 4-ročná. A už teraz nám bude za ňou ľúto, keďže už na jar budú Kiarke rukáviky krátke . Takýto kúsok v skrini nikdy nesmie chýbať a tak sa už obzeráme po novom :).

Fotenie som využila po návrate z prechádzky s tatinom, kde boli len sami dvaja, lebo ja som piekla koláč :). Tak som rýchlo zobrala Kiarku ešte do záhrady a urobila pre vás pár fotiek. Kiarka si neodpustila a musela si zobrať so sebou aj nové kožené balerínky, ktoré nám prišli z Mango outlet :). Pridala som ešte pár starších foto s oblečením Mayoral.

Internetový obchod M-shop nájdete TU. Sukničku kúpite TU a podkolienky TU. Tenisky ešte tiež majú TU.

Z našej záhrady Lucka s Kiarkou

Pridaj komentár