“Divná pani”

“Ty si ešte nebola u Divnej pani???” Znela otázka mojej kamarátky na moje konštatovanie, že som ešte nebola u Divnej pani. Som asi jedna z mála môjho okolia, ktorá tam nebola. Pre tých, ktorí nevedia čo to tá “Divná pani” znamená: je to kaviareň. Poviete si, čo môže na takej kaviarni také zvláštne byť, keď tam chodí toľko ľudí. Tak sme sa tam jedno krásne dopoludnie vybrali s kamarátkou a aj s deťmi. Kaviareň sa nachádza v čarokrásnom meste Banská Štiavnica. V meste ako takom som bola niekoľko krát a je fakt čarovné. Nedalo nám nenavštíviť miestne obchodíky, ktorých je tam neúrekom. Určite odporúčam navštíviť obchodík “Pekný domov“, kde okrem rôznych nádherných doplnkov a dekorácií do domácnosti nájdete aj unikátne slávnostné oblečenie pre dievčatá. Okrem pár kúskov DOLLY, doplnili aj sortiment poľskej značky SLY, ktorá sa zameriava čisto na elegantné oblečenie pre dievčatá. Nuž a neodolali sme. Ja som doplnila Kiarke šatník o prenádherný kabátik tejto značky a kamoška dcére kúpila šatočky, pretože sa chystajú na svadbu. Okrem toho tam nájdete rôzny sortiment známych bábik Santoro. Do kaviarne sme sa dostali až poobede a už teda s plnými taškami. No poviem vám, že som si tú kaviareň predstavovala úplne inak, toto ako kaviareň veru nevyzerala. Môj prvý dojem bolo ani nie sklamanie, ale ani nie očarenie. Ale musím povedať, že to bol naozaj len prvý dojem. Čím som tam bola dlhšie, tým sa mi tam čoraz viac a viac páčilo. Zrejme to bolo aj tým, že tam bolo toho toľko na obzeranie, že aj keď sme tam strávili hodinku, tak som si nestihla všetko vyobzerať a naozaj to malo také svoje čaro. Pre deti tam síce kútik nie je, ale Kiarka si vždy so sebou nosí kabelku s hračkami, takže sa pohrali s nimi. Nakoniec som teda aj zistila, že to je len časť Divnej pani a teda nie kaviareň, ale “Cigar club“. Dali sme si tam koláčik, ktorých tam bolo na výber dosť, pofotila som pár záberov, podebatili sme, vypili citronády a pokračovali v našom výletnom dni s návštevou neďalekého tajchu. V tento deň sme už “skutočnú Divnú pani” nenavštívili, a preto máme dôvod na nový výlet. Prikladám pár fotografií z Cigar clubu a keď budete mať cestu, okolo neho je veľa krásnych obchodíkov a v Clube sa môžete zastaviť na koláčik a občerstvenie.

Vaša Lucka s Kiarkou na potulkách

Pridaj komentár